[Koalicja-l] BN tez godzi w dozwolony użytek

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Pią, 26 Lut 2010, 15:26:20 CET

W dniu 26.02.2010 15:12, Jaroslaw Lipszyc pisze:
> Tomaszu, uwazaj co wysylasz na liste, bo trzeba cie bedzie usunac ;-)

Sorry, jakiś ciąg przypadkowych liter, które jeszcze wyglądają, jakby
coś znaczyły...nie wiem, skąd to się wzięło.
Nie ma sygnaturki, więc wygląda jakby wyszło z przeglądarki, a nie z
Thunderbirda, korzystałem z internetu w szkole...może lepiej zmienie
hasło :D

Tomasz Chabinka

"Pozostaje żyć. Po prostu i cudownie: żyć. Nie: chcieć żyć, lecz: żyć."
Edward Stachura