[Koalicja-l] BN tez godzi w dozwolony użytek

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Czw, 25 Lut 2010, 11:51:54 CET

Jeden egzemplarz da sie inaczej zrobic, niz poprzez DRM ograniczajacy kopiowanie. Nie wiem takze, jak to sie ma do standardow digitalizacji opracowanych przez zespol BN dla MKiDN.
Lipszyc