[Koalicja-l] Prasówka

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Pon, 22 Lut 2010, 00:08:30 CET

W dniu 21.02.2010 15:22, Władysław Majewski pisze:
> Mili Bracia w Otwartości,
>
> dyskusja w tym wątku sugeruje, że wypowiadające się w nim osoby akceptują
> główne założenia proponowanej ustawy i tryb jej konsultowania, a wątpliwości
> budzi jedynie deklaratywne poruszenie sprawy wolności dostępu do stworzonych
> za publiczne pieniądze materiałów, bez uregulowań dotyczących statusu
> prawnoautorskiego.

W ruch wolnej kultury zaangażowani są ludzie o przeróżnych poglądach
politycznych i dlatego wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie osiągnąć
konsensusu w innych kwestiach, niż te dotyczące otwartości. Jako
koalicja mamy wspólne poglądy w tej kwestii i to chyba o niej powinniśmy
głównie rozmawiać.

Tomasz Chabinka

"Pozostaje żyć. Po prostu i cudownie: żyć. Nie: chcieć żyć, lecz: żyć."
Edward Stachura