[Koalicja-l] Prasówka

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
Sob, 20 Lut 2010, 23:39:25 CET

20-02-10, Jaroslaw Lipszyc <jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisał(a):
> [...]

NC, bo Żakowski napisał "do użytku prywatnego"  czy jakoś tak...w
sumie dosyć dziwna koncepcja (wyłączająca reemisję programów w innych
stacjach na przykład), myślę, że w rzeczywistości może chodzić o
warunki podobne do tych zawartych w CC BY-SA.

Z tego co widzę konsultacje trwają tylko do 25 lutego, więc jeśli
Koalicja chciałaby zająć jakieś stanowisko to należałoby to zrobić
dosyć prężnie.

---
Pozdrawiam
Tomasz Chabinka