[Koalicja-l] Kongres Obywatelski i panel KOED

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 16 Lut 2010, 12:41:58 CET

Bozena,

autorzy Manifestu wycofali sie z podkreslania, ze "commons" to
funkcjonalna domena publiczna ( byla o tym mowa na liscie Communia). to
dlatego, ze uznali, ze w ten sposob otworzyli sie na krytyke
(niesluszna, ale czesta), ze "wolne licencje odbieraja tworcom im prawa"
- nowy argument brzmi: commons i domena publiczna sa rownie wazne, ale
to jednak troche inne rezimy.

niezaleznie od tego, mysle, ze latwo jest ludziom namieszac w glowach -
pamietajmy, ze beda tego sluchac ludzie, ktorzy nie wiedza o domenie
publicznej, wolnych licencjach, itd.

Jarek, a jak ty rozumiales domene publiczna formulujac temat spotkania?

pozdrowienia,

Alek