[Koalicja-l] Kongres Obywatelski i panel KOED

Wto, 16 Lut 2010, 12:30:44 CET

jesli bedziesz pamietal ze jest domena strukturalna i funkcjonalna, to
sa dwie takie same dyskusje o domenie jednak

publicznie finansowane tresci maja tez byc dostepne w domenie
publicznej tylko inaczej, nie na zasadzie wygasania praw, tylko
dedykowania utorow do domeny nawet jak trzeba to i przez zapis
ustawowy - ja jestem za