[Koalicja-l] Kongres Obywatelski i panel KOED

Pon, 15 Lut 2010, 00:29:06 CET

Bardzo chętnie,
może być o roli podstawowych kompetencji medialnych we współczesnej
edukacji, mam czym to z ilustrować z naszych działań i mogę zrobić to dość
wizualnie.

Kamil Śliwowski
Animator edukacji medialnej
Fundacja Nowe Media