[Koalicja-l] Kongres Obywatelski i panel KOED

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 15 Lut 2010, 00:07:29 CET

Kamil,

przydaloby sie powiedziec cos o tym, jak budowa kompetencji z zakresu
wykorzystania technologii informacyjnych jest odpowiednikiem
alfabetyzacji. Alfabetyzacja miala ogromny wplyw na rozwoj demokracji,
role edukacji medialnej widze tu podobna w rozwoju spoleczenstwa
obywatelskiego. To sie swietnie wpisuje w wasze projekty, jak chcesz
mozemy o tym pogadac.

Lipszyc