[Koalicja-l] Kongres Obywatelski i panel KOED

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Nie, 14 Lut 2010, 23:41:28 CET

Kochani,

zbliza sie kongres obywatelski organizowany przez OFOP, na ktory
zarezerwowalem jedna sesje panelowa dla KOED. W zalaczniku wstepny program.

Mam nastepujace pytania:

1. kto chcialby wyglosic krotka (do 7 minut) prezentacje swojego
projektu/organizacji w ramach lightning talks powinien szybko wyslac
propozycje Piotrowi. Uwazam ze warto.

2. Kogo proponujecie zaprosic do tego panelu? Nie powinno to być więcej
niż 5 osób. Temat określiłem roboczo na "Prawo do domeny publicznej",
ale możemy go zmienić. Wstępnie widziałbym prof. Markiewicza i dyrektora
BN Makowskiego. Ale to tylko moje sugestie, mamy wolną rękę w tym
względzie.

pozdrawiam
Lipszyc