[Koalicja-l] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: pomys=B3 na imprez=EA promuj=B1c=B1 C _C?=

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Czw, 19 Sie 2010, 13:43:30 CEST

Właśnie planowałam robić w miarę dokładną dokumentację szkoleń, także wideo
albo choć foty, zeby można był umieścić na wiki.

A tak przy okazji, czy istnieje szansa, żeby stworzyć takie zaświadczenie z
odbycia warsztatów, żebyście też byli w logo i i podpisani?

pozdrawiam,

Maja

"Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED" napisał(a):

  Tak, z pewnością :)
  Tak jak pisała Karolina, będziemy mieć gadżety i nowy poradnik, świeżo
  wydrukowany. Oczywiście napiszemy też o szkoleniach, a jeśli będziecie
  mieć z tego materiały własne i jakąś relację to chętnie również to
  opublikujemy na stronach koedu i wiki koedowego - mogą się przydać innym
  do podobnych szkoleń :)

  pozdrawiam

  Kamil Śliwowski
  kom. 530 739 359 skype: kasliwowski