[Koalicja-l] pomysł na imprezę promującą C C

Czw, 19 Sie 2010, 13:36:13 CEST

Tak, z pewnością :)
Tak jak pisała Karolina, będziemy mieć gadżety i nowy poradnik, świeżo
wydrukowany. Oczywiście napiszemy też o szkoleniach, a jeśli będziecie mieć
z tego materiały własne i jakąś relację to chętnie również to opublikujemy
na stronach koedu i wiki koedowego - mogą się przydać innym do podobnych
szkoleń :)

pozdrawiam

Kamil Śliwowski
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski