[Koalicja-l] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: pomys=B3 na imprez=EA promuj=B1c=B1 C _C?=

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Czw, 19 Sie 2010, 13:31:25 CEST

Bardzo mnie to cieszy:)

Wraz z jeszcze jedną nauczycielką rozpoczynamy we wrześniu szkolenie na trenerów. Jako zaliczenie musimy przygotować dwudniowe szkolenie dla bibliotekarzy. Jeśli będzie przyzwolenie i wola bibliotekarzy, to chciałybyśmy przygotować takie samo szkolenie dla bibliotekarzy pracujących w publicznej i miejskich w Gorzowie. Czy będziemy mogły wtedy też liczyć na jakieś wsparcie z Waszej strony? Np. jakieś gadżety itp.

Pozdrawiam,
Maja