[Koalicja-l] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: pomys=B3 na imprez=EA promuj=B1c=B1 C _C?=

maya maya2228 w poczta.onet.pl
Czw, 19 Sie 2010, 13:13:05 CEST

Witam,

mam pytanie, czy będę mogła również na przekazanie przewodnika w wersji papierowej? Od września rozpoczynam warszaty wewnętrzne z nauczycielami-bibliotekarzami Biblioteki Pedagogicznej w Gorzowie oraz przygotowuje warsztaty będące w ofercie Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego dla wszystkich nauczycieli- bibliotekarz.

Oba warsztaty będą nosiły tytuł - Wyszukiwanie, wykorzystywanie oraz tworzenie Otwartych Zasobów Edukacyjnych.

Pozdrawiam,
Maja