[Koalicja-l] pomysł na imprezę promującą C C

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Śro, 18 Sie 2010, 22:08:21 CEST

Ewa,

to jest SWIETNE. Plakat baaaardzo mi sie podoba, no i inicjatywa godna.
Jak mozemy ci pomoc - oprocz zajawienia tego na blogu koalicji etc? Mamy
troche gadzetow KOED, moze ci podeslemy dla uczestnikow?

Jarek Lipszyc