[Koalicja-l] pomysł na imprezę promującą C C

Ewa Rozkosz ewarozkosz w gmail.com
Śro, 18 Sie 2010, 16:16:27 CEST

Kontynuując wątek imprez służących promocji otwartych zasobów
edukacyjnych...

Wraz z Dolnośląską Biblioteką Publiczną przygotowujemy szkolenie z zakresu
OER, dedykowane bibliotekarzom z bibliotek publicznych naszego regionu.
Szkolenie odbędzie się 30 września. W programie m.in.: podstawy prawa
autorskiego, wyszukiwanie otwartych zasobów oraz wykorzystywanie ich w pracy
biblioteki, a także uczestnictwo w rozwoju OER.

Ulotka promująca szkolenie dostępna jest pod adresem: http://tiny.pl/h7k3n

Pozdrawiam ciepło,
Ewa Rozkosz