[Koalicja-l] granice wyjątku edukacyjnego

Sob, 14 Sie 2010, 16:53:18 CEST

Tak, ale to dobra okazja by zaktualizować go i poszerzyć o bardzo praktyczne
porady, odpowiedzi itp. choćby jak o materiał Wikipedystów o poprawnym
stosowaniu i cytowaniu materiałów z wiki i na licencjach. Szerszy niż w
podręczniku. Liczymy też na praktyczne uwagi z CEO, co mogłoby się bardziej
przydać w nim nauczycielom.

pozdrawiam

Kamil Śliwowski
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski