[Koalicja-l] Tłumaczenie Free Culture Forum

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pon, 30 Lis 2009, 15:22:35 CET

Witajcie,

w końcu udało mi się skończyć tłumaczenie Karty z Free Culture Forum.
Dostępne jest na wiki w wersji pełnej:
http://wiki.fcforum.net/index.php?title=Final_Document/Charter_(Long_version)/PL
i skróconej: http://wiki.fcforum.net/index.php?title=Final_Document/Summary/PL
Obie wersje ujednoliciłam więc nie ma różnic w tłumaczeniu.

Jednak mam problem z niektórymi zwrotami:
- gift, time banking and barter);
- Consumer Coops
- the voluntary economy.
- Coining virtual Money,
- Crowd funding,

Jest parę zdań w samym tekście, których nie byłam w stanie
przetłumaczyć. Jeśli macie czas na przejrzenie dokumentu i od razu
wprowadzenie tam poprawek (lub wysłanie do mnie ulepszonych wersji) to
byłoby super. Rzucić okiem szczególnie na: Postulaty prawne > punkt D
Czas godni i trzeba to dawać na bloga KOED..

Pozdrawiam,
Karolina