[Koalicja-l] Lista autorow DDP

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 27 Lis 2009, 10:07:37 CET

W dniu 27 listopada 2009 09:32 użytkownik Jarosław Lipszyc
<jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl> napisał:
> Kochani,
> czy na naszej stronie Dnia DOmeny Publicznej nie powinny sie pojawic listy
> autorow przechodzacych 1 stycznia? Mamy dwie - dluga zrobiona przez Tomka, i
> biogramy zrobione przez Bozene. Nie wiem, czy lista Tomka da sie
> zaimportowac do wordpressa, ale na pewno warto ja zlinkowac.

Listę z MediaWiki można wyeksportować jako książkę w formacie pdf lub
odf i ewentualnie i w tej formie ją umieścić na stronie KOEDu. Mogę
ew. wygenerować odf, oczyścić go - dodać to co napisała Bożena.
Kalkulator może warto by też dodać - jak go Krzysiek Siewicz przejrzy.