[Koalicja-l] [Fwd: Alarm dla edukacji! - protesty w Międzynarodowy Dzień Studenta]

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Czw, 12 Lis 2009, 22:12:07 CET

Witajcie,

Zgadzam się z Tomkiem. Po pierwsze, że to nie jest nasz temat. Po
drugie, że obecny system jest głęboko niesprawiedliwy.

Dodam, że kwestia opłat za drugi kierunek została sztucznie wykreowana
na medialnego "chłopca do bicia", gdy tymczasem jest jednym z elementów
dużego pakietu reform, którego nie da się ocenić bez dogłębnej wiedzy i
analizy (ja np. się nie podejmuję).

Pozdrowienia,

Alek

--