[Koalicja-l] Free Culture Forum: Charter for Innovation, Creativity and Access to Knowledge

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 12 Lis 2009, 20:07:47 CET

Mozecie robic to razem na wiki (konieczna rejestracja i potwierdzenie
adresu email, zajmuje to nie wiecej niz 3 minuty):
http://wiki.fcforum.net/index.php?title=Final_Document/Charter_(Long_version)/PL

pozdrawiam
Lipszyc