[Koalicja-l] Fwd: Edu w kcja

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 12 Lis 2009, 15:13:07 CET

Rozmawialem z prof. Galwase, przyjal uwagi w bardzo otwarty sposob,
bardzo zainteresowal sie Koalicja, chetnie bedzie wspolpracowal przy
wyborze licencji. Zaproponowal, by do pierwszego numeru Eduk w cji napisac
artykul o OER, otwartych licencjach i - na koniec - o Koalicji.

Karolina, podjelabys sie tego?

Lipszyc