[Koalicja-l] dzien domeny publicznej - warsztaty i debata

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 4 Lis 2009, 23:20:25 CET

W dniu 4 listopada 2009 21:49 użytkownik Alek Tarkowski
<alek w creativecommons.pl> napisał:
> Witajcie,
>
> przypominam o zglaszaniu propozycji warsztatow i debaty.
>
> jesli chodzi o debate - na razie jest jeden moj "luzny" temat, i pozostanie
> on, jesli nie ma nikt lepszego pomyslu :) do dyskusji zaprosiłbym prawnika,
> żeby powiedział o prawnych kwestiach - np. niemożności przenoszenia utworów;
> oraz jakiegoś artystę, który powiedziałby o praktyce pracy z utworami na
> prawach autorskich (najciekawszych przypadków dostarcza chyba teatr).
> wszelkie inne pomysły miło widziane.
>
> jeśli chodzi o warsztaty, to mamy na razie dwie propozycje:
> [...]

Wikiszkolenie mogę zrobić - chociaż może, żeby to miało jakiś związek
z domeną publiczną pokazałbym jak w Wikipedii są wykorzystywane i mogą
być wykorzystywane materiały PD, jakie mamy procedury ustalania czy
coś jest PD, jakie są typowe przypadki, kiedy ludzie myślą, że coś
jest PD a tu się okazuje, że nie, itd.