[Koalicja-l] ODP: Wysłuchanie w sprawie Dzieł Osieroconych

B.Michalska w bu.uni.torun.pl B.Michalska w bu.uni.torun.pl
Śro, 4 Lis 2009, 13:39:59 CET

o przepraszam , to glupoty gadacie, bo biblioteki sa takie moje jak i
wasze, to publiczne instytucje majace zadania arciwizacyjne
wyznaczone przez panstwo, my sobie nie dysponujemy tak jak
monopolista zasobem, my go tylko przechowujemy obywatelom, jedyne co
trzeba robic to przekonywac bibliotekrzy czy archiwistow by
zrozumeili po co sa i jak maja nam sluzyc

tu nie ma mowy o monopolu