[Koalicja-l] Dzień domeny publicznej

B.Michalska w bu.uni.torun.pl B.Michalska w bu.uni.torun.pl
Śro, 4 Lis 2009, 11:45:51 CET

Następnie trzeba by mieć pod ręką teksty wszystkich ustaw o prawie
autorskim, które obowiązywały w RP i PRL (można je pobrać ze strony
Sejmu czy ew. poprosić kogoś kto ma dostęp do serwisów prawniczych,
żeby je stamtąd wyciągnął). Potem wspólnie anlizując konkretne zapisy
z ustaw rozpatrzeć kilka najciekawszych przypadków "dzieł ..

ja nie wiem, czy my potrzebujemy wszystkich ustaw, bo ta nowa ma art.
124, który mowi, ze przedluza sie prawa ochrony tym dziełom, ktore
moga korzystac nadal z ochrony.