[Koalicja-l] Stanowisko w sprawie nowelizacji prawa prasowego

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Pon, 2 Lis 2009, 23:37:24 CET

Nie o to chodzi by uwolnic od odpowiedzialnosci, ale by reguly jedne dla wszystkich. Jest swietny tekst stefana bratkowskiego dlaczego prawo prasowe w ogole nalezy zlikwidowac, a stworzyc jednolite identyczne reguly dla komunikacji w przestrzeni publicznej.
Lipszyc