[Koalicja-l] Stanowisko w sprawie nowelizacji prawa prasowego

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 2 Lis 2009, 21:22:32 CET

Alek sugeruje, zebym wyslal jednak jako Fundacja, bo w tak krotkim
czasie nie mozna zebrac opinii wszystkich zainteresowanych czlonkow
Koalicji. Zaproponowal tez, bym napisal "Fundacja Nowoczesna Polska,
niekomercyjna organizacja działająca na polu edukacji i czlonek Koalicji
Otwartej Edukacji", aby otworzyc Koalicji droge do udzialu w
konsultacjach spolecznych. Po namysle sadze, ze to sluszne rozwiazanie,
musimy dbac o nasze procedury demokratyczne.

pozdrawiam
Jaroslaw Lipszyc