[Koalicja-l] Fwd: Coalition Platform

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Wto, 10 Lut 2009, 18:04:22 CET

Dziekuje za wyjasnienie i informacje. Jak sadze Koalicja Otwartej
Edukacji sama w sobie nie bedzie zajmowac stanowiska w tej sprawie,
aczkolwiek rzeczywiscie pakiet telekomunikacyjny dotyczy dystrybucji
tresci przez internet, czym instytucje wchodzace w sklad Koalicji sa
zywo zainteresowane. Proponuje dalsza korespondencje w tej sprawie
toczyc juz poza lista.

pozdrawiam
Jaroslaw Lipszyc