[Koalicja-l] Po konferencji

Alicja Pacewicz a.pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 27 Kwi 2009, 12:57:47 CEST

Konferencja i warsztaty bardzo udane. Mam kilka zdjęć - wyślę je Jarkowi L.
Rozumiem, że prezentacja Richarda Baraniuka też znajdzie się na stronie KOED.

Alicja Pacewicz

Centrum Edukacji Obywatelskiej
00-666 Warszawa
ul. Noakowskiego 10/1
tel. (22)875-85-40 wew: 107 fax: 102

-----Original Message-----
From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl] On Behalf Of Jarosław Lipszyc
Sent: Monday, April 27, 2009 12:44 PM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: [Koalicja-l] Po konferencji

Kochani,

chciałem ogromnie podziękować wszystkim którzy uczestniczyli w naszej konferencji i warsztatach. Mamy za sobą niezmiernie ciekawy tydzień, i wszyscy nauczyliśmy się wielu nowych rzeczy. W najbliższym czasie będziemy publikować na stronie koalicji materiały pokonferencyjne:
zapisy wystąpień w wersji video i transkrypcji, zdjęcia itp. Mamy nadzieję że okażą się przydatne. Mamy też nowe wnioski od organizacji chcących wstąpić do Koalicji, więc nasze grono w najbliższym czasie się powiększy.

pozdrawiam
Jarosław Lipszyc