[Koalicja-l] Po konferencji

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 27 Kwi 2009, 16:29:19 CEST

Witajcie,

Przepraszam, cale zamieszanie spowodowalem ja, a nauka jest taka, ze nie
nalezy pisac "na szybko". Moj mail byl oczywiscie zbyt skrotowy - a
dyskusja, ktora sie wywiazala dowodzi, ze mogl zostac zle odebrany.

Mysle, ze Tomek i Jaroslaw sprawe wyjasnili - rzeczywiscie mamy podzial
na Rade i Prezydium (o ktorym zapomnialem), ktory elegancko pozwala i
miec szeroka reprezentacje, i waskie, aktywnie dzialajace  osob.

A sedno mojej wypowiedzi jest chyba nadal aktualne - ze w miare
przyjmowania nowych czlonkow i poszerzania sie rozmiarow Koalicji warto
myslec o nowych mechanizmach wspolpracy.

Przy okazji - troche glupio czuje sie z nieformalnego stylu poprzedniego
maila, ktory bieze sie stad, ze dotychczas dyskutujemy w dosc waskiej
grupie. Mam nadzieje, ze nikt nie poczul sie urazony ;) A wszystkie
osoby poza "usual suspects" zapraszam do wlaczania sie w nasze dyskusje,
tak bedzie zdecydowanie razniej.

Pzdr,

Alek

--