[Koalicja-l] Po konferencji

Jarosław Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 27 Kwi 2009, 15:25:12 CEST

Wybory do prezydium odbywaja sie cyklicznie, na tym polega demokracja.
Nowi członkowie koalicji automatycznie wchodza do Rady, i glosuja na
czlonkow Prezydium w momencie wyborow. Dokladnie tak to sie odbylo w
momencie powolania Koalicji, co mozesz Tomku sprawdzic w dokumentach :-)

Twoja propozycja "ze sie nie przyjmie nowych do prezydium" jest
nieakceptowalna, niezgodna z duchem Koalicji, i niezgodna z naszym
statutem.

Stanowczo tez podkreslam, ze opinia Tomka w zadnym wypadku nie jest
stanowiskiem Koalicji i gleboko sie z nia nie zgadzam. Czlonkowie
Koalicji ktorzy ja zakladali maja dokladnie takie same prawa jak
czlonkowie ktorzy do nas dolaczaja, i kandydaci pochodzacy spoza
organizacji inicjatywnych beda wchodzic do prezydium w normalnym
wyborczym trybie.

Jesli nasza Koalicja ma cokolwiek zdzialac musi sie oprzec na solidnych
demokratycznych podstawach.

pozdrawiam
Jaroslaw Lipszyc