[Zabytki-l] ODP: Paczka Zabytki-l, Tom 25, Numer 1

Arkadiusz Kołodziej akolodziej w nid.pl
Śro, 18 Mar 2015, 12:36:16 CET

Panie Wiktorze, proszę być precyzyjny - NID posiada 100% informacji dot. zabytków rejestrowych które są już na bieżąco aktualizowane w miarę jak rozwijany jest rejestr zabytków przez WKZ.  Z tego 85% jest dostępny online na portalu mapowym NID. Pozostałe 15% to skreślenia i uchylenia decyzji oraz informacje o otoczeniach zabytków. Bardzo precyzyjnie ta informacje Panu przekazałem. Pozdrawiam Arek Kołodziej

Wysłano ze smartfonu Sony Xperia™

---- Użytkownik zabytki-l-request w tools.wikimedia.pl napisał ----

Wysyłanie wiadomości na listę Zabytki-l:
        zabytki-l w tools.wikimedia.pl

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:

Zapisywanie lub wypisanie się przez email (wyslij wiadomość ze słowem
'help' na adres):
        zabytki-l-request w tools.wikimedia.pl

Opiekun listy:
        zabytki-l-owner w tools.wikimedia.pl

Odpowiadając na tę wiadomość, zmień jej tytuł na inny niż "Re: Paczka
Zabytki-l...".

Dzisiejsze tematy:

   1. Współpraca z NID / udostępnienie danych (Wiktor Niesiobedzki)
   2. Re: Współpraca z NID / udostępnienie danych (Paweł Marynowski)

Message: 1