[Zabytki-l] Współpraca z NID / udostępnienie danych

Paweł Marynowski yarl w o2.pl
Wto, 17 Mar 2015, 23:11:24 CET

Hej,
brzmi dobrze. W tym roku w ramach Wiki Lubi Przyrodę mamy współpracę z
GDOŚ, która na razie wygląda dużo lepiej od analogicznej z NIDem. Na pewno
WLP da nam jakiś pogląd jak można lepiej wykorzystać tego typu współpracę.

Fajnie byłoby spożytkować obecny rok na ruszeniu tematu wikidata. Może
jakieś spotkanie robocze/hackaton?

PS. zapisz się na listę :)

--
Paweł Marynowski