[Zabytki-l] Wiki Lubi Zabytki 2014 - rozdzielczość zdjęć

Paweł Marynowski pawel.marynowski w wikimedia.pl
Pią, 6 Cze 2014, 21:08:33 CEST

Wydaje mi się, że nie będzie tu zmian.

Natomiast warto tu wspomnieć, że nie trzeba zmniejszać zdjęć, żeby szybciej
puścić je na Commons, bo wystarczy porobić sobie pliki sesji w wikuni (
https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:VICUNA) a potem puścić je do
wysyłania np. przez cały dzień (albo noc), gdy konkurs się zacznie.