[Zabytki-l] Mapy z zabytkami

Wiktor Niesiobedzki priv w vink.pl
Wto, 12 Sie 2014, 07:26:00 CEST

Cześć,

Przygotowałem dwie mapki na bazie danych z:
- strony WikiLubiZabytki (lista zabytków)
- Wikimedia Commons
- OSM

http://precel.vink.pl/osm/html-nid - mapa zabytków w podziale na te, które
mają zdjęcia i nadaną lokalizację, oraz te, które zdjęć nie mają i
lokalizacja jest nie znana. W przypadku, gdy nigdzie nie znalazłem
informacji o lokalizacji zabytku, wykorzystałem najlepszy strzał Nominatima
by umieścić ikonę.

http://precel.vink.pl/osm/html-nid/todos.html - lista rzeczy do
posprzątania na liście zabytków (docelowo - również OSM). Na razie do
wyboru są warstwy:
- Aktualizacja pozycji na stronie WikiLubiZabytki (WLZ)
- Aktualizacja informacji o zdjęciu

Jako, że niedługo edycja 2014 konkursu, to wydaje mi się, że taka mapka
może być pomocna konkursowiczom, przy okazji też - można by trochę
posprzątać dane :-)

Pozdrawiam,

Wiktor Niesiobędzki