[Zabytki-l] Nowi koordynatorzy Wiki Lubi Zabytki

Agnieszka Jarmuł jarmul.agnieszka w gmail.com
Czw, 21 Mar 2013, 22:52:13 CET

Hej,
przerywam chwilowo dyskusję NIDową, chciałam się tylko przywitać i
podziękować za miłe słowa na początek ;-)

Na dniach będę do Was wszystkich pisać, pytać, dopytywać. Póki co wertuję
archiwa konkursu i robię plan działań.

Pozdrawiam,
Agnieszka