[Zabytki-l] Nowi koordynatorzy Wiki Lubi Zabytki

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Czw, 21 Mar 2013, 09:27:32 CET

Hej!

Oczywiście serdeczne gratulacje dla Agnieszki i Pawła.

Jako osoba obsługująca od dwóch miesięcy konto WLZ na Facebooku
chciałbym zadeklarować, że oczywiście nie mam problemu z usunięciem się
w cień i ustąpieniem tam miejsca koordynatorom, ale jeśli będzie z ich
strony taka chęć i wola, to nadal mogę tam pomagać. Nie zajmuje to aż
tak dużo czasu, a wydaje mi się, że dało już pewne pozytywne efekty w
zakresie cementowania wokół WLZ swego rodzaju społeczności i
podtrzymywania zainteresowania konkursem.

Pozdrawiam!

Powerek38