[Zabytki-l] Upload wizzard

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 5 Wrz 2012, 14:40:34 CEST

> Jakby nie było innych numerów w NID i na stronach konserwatorów, dałoby się pewnei botem przerzucać. Sprawdź, czy jak się wpisze w polu dla numeru zabytku w kreatorze np. A-233|3=gmina Przemków to czy załaduje się poprawnie - oczywiście odpowiedni numer i gmina. Powinno zadziałać, bo struktura szablonu to:
>
> {{Zabytek|1=|2=|3=}}
>
> Chyba nawet A-233|gmina Przemków powinno zadziałać

Jeśli już to ta pierwsza opcja. Jednak takie dopisywanie początkującym
userom tylko zamąci jeszcze bardziej w głowie. Pisanie czegokolwiek z
pipe-em to jakaś totalnie czarna magia dla większości ludzi. Niestety
nasz zabytkowy szablon generalnie nie jest dostosowany do współpracy z
kreatorem. Jest zrobiony pod stałych edytorów Commons.

Wrzuciłem na stronę dyskusji projektu, a tu zapomniałem:
"|3=nazwa gminy" można dodać w polu dla województwa. Zamiast pełnej nazwy województwa, wpisać dwuliterowy kod ISO - tam jest limit na 25 znaków - i dodać "|3=nazwa gminy".

Kody ISO są w szablonie http://commons.wikimedia.org/wiki/Template:Zabytek#Parametry

Przykuta