[Zabytki-l] Upload wizzard

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 1 Wrz 2012, 23:10:38 CEST

> W  szablonie  do  wysyłania jest coś nie tak z województwem i
> gminą. Wysłałam kilka fotek i musiałam ręcznie dopisywać województwo i
> gminę.  Jeśli się tego nie zrobi, zdjęcia są w złych kategoriach a na
> pewno  nie  widać  ich  w  wykazach.
>
> Gdy  nowy  uczestnik  chce  zobaczyć,   jakich  fotek  brakuje z danej
> gminy,  to   wchodzi przez spis zabytków. Klika link "Zobacz przesłane
> już    zdjęcia   zabytków"   -   i  widzi  tylko stare fotki wysłane w
> poprzednich latach i ręcznie skategoryzowane wg gmin i powiatów.

Jakby nie było innych numerów w NID i na stronach konserwatorów, dałoby się pewnei botem przerzucać. Sprawdź, czy jak się wpisze w polu dla numeru zabytku w kreatorze np. A-233|3=gmina Przemków to czy załaduje się poprawnie - oczywiście odpowiedni numer i gmina. Powinno zadziałać, bo struktura szablonu to:

{{Zabytek|1=|2=|3=}}

Chyba nawet A-233|gmina Przemków powinno zadziałać

Przykuta