[Zabytki-l] Upload wizzard

Rosewood rosewood w gazeta.pl
Sob, 1 Wrz 2012, 22:06:13 CEST

W  szablonie  do  wysyłania jest coś nie tak z województwem i
gminą. Wysłałam kilka fotek i musiałam ręcznie dopisywać województwo i
gminę.  Jeśli się tego nie zrobi, zdjęcia są w złych kategoriach a na
pewno  nie  widać  ich  w  wykazach.

Gdy  nowy  uczestnik  chce  zobaczyć,   jakich  fotek  brakuje z danej
gminy,  to   wchodzi przez spis zabytków. Klika link "Zobacz przesłane
już    zdjęcia   zabytków"   -   i  widzi  tylko stare fotki wysłane w
poprzednich latach i ręcznie skategoryzowane wg gmin i powiatów.

 Nowe zdjęcia z konkursu  wszystkie są w głównym katalogu Zabytków z Polski!
 [[Cultural heritage monuments in Poland]]

 Pierwszy z brzegu przykład  http://commons.wikimedia.org/wiki/File:A-1017-69_z_18.02.1969_-_Pyskowice,_ul_Armii_Krajowej_25_-_uzytkownik_Strzelec2112_-_01.JPG

 jest w opisie: Zabytek wpisany pod nr A/1017/69 z 18.02.69 do rejestru zabytków województwa śląskiego
 (brak nazwy gminy!).

jest: Kategorie: [[Cultural heritage monuments in Poland]]
a powinno być [[Cultural heritage monuments in gmina Pyskowice]]

--
Pozdrowienia,
 Rosewood