[Zabytki-l] Filipiny już wrzucają

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 1 Wrz 2012, 00:20:45 CEST

W dniu 1 września 2012 00:14 użytkownik Adam Kliczek
<adam.kliczek w gmail.com> napisał:

> Przy okazji uprzejmie donoszę, że na stronie:
>
> http://wikizabytki.pl/jak-wziac-udzial/
>
> jest błedny link w ostatnim zdaniu: "Zobacz też główną stronę konkursu w
> Wikipedii."
>
> Ktoś mógłby poprawić? ;)

Już. Mea Culpa - to ja tego byka wstawiłem. Przejrzyjcie jeszcze może całe

http://wikizabytki.pl/

bo trochę to w różnych miejscach pozmieniałem właśnie. M.in. w bocznym
menu dałem sekcję "Dla uczestników", zmieniony został "kontakt", "O
projekcie", "partnerzy", "Jak wziąć udział"oraz "Komisja Konkursowa".

Wszelkie uwagi co dodać, zmienić w stałych częściach bloga mile widziane.