[Zabytki-l] spotkanie zespołu "Wiki Lubi Zabytki" w Łodzi

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 28 Maj 2012, 16:30:31 CEST

W dniu 28 maja 2012 16:17 użytkownik patryk.matyjaszczyk
<patryk.matyjaszczyk w o2.pl> napisał:
> Witam. Od razu się przedstawię, ponieważ piszę bodaj pierwszy raz na tej liście. Nazywam się Patryk Matyjaszczyk, w Wikipedii jako Plogi :) Rozmawiając kilka tygodni temu z Odderem ustaliliśmy, że miałem zająć się mediami i partnerami - samorządem, konserwatorami zabytków itd.
>
> Nie dałoby rady przełożyć spotkania na sobotę? W niedzielę nie mogę przyjechać.

W sobotę jest Walne - nikt nie będzie miał czasu w sobotę rozmawiać o
detalach poszczególnych projektów. Odder odmówił koordynowania w tym
roku polskiej edycji Wiki Lubi Zabytki już parę ładnych tygodni temu,
dlatego musieliśmy poszukać kogoś w jego miejsce. Hanka, nasza nowa
koordynatorka na pewno chętnie przyjmie wszelką pomoc. Na tą chwilę
najbardziej jest potrzebna pomoc przy przygotowywaniu stron wiki -
aktualizacji tychże, a także pomoc przy zaadaptowaniu do tabelek
zabytkowych aktualnej listy NID, choć pomoc przy kontaktach z
konserwatorami i innymi partnerami zew. też się przyda.