[Zabytki-l] spotkanie zespołu "Wiki Lubi Zabytki" w Łodzi

patryk.matyjaszczyk patryk.matyjaszczyk w o2.pl
Pon, 28 Maj 2012, 16:17:53 CEST

Witam. Od razu się przedstawię, ponieważ piszę bodaj pierwszy raz na tej liście. Nazywam się Patryk Matyjaszczyk, w Wikipedii jako Plogi :) Rozmawiając kilka tygodni temu z Odderem ustaliliśmy, że miałem zająć się mediami i partnerami - samorządem, konserwatorami zabytków itd.

Nie dałoby rady przełożyć spotkania na sobotę? W niedzielę nie mogę przyjechać.