[Zabytki-l] Centrum Cyfrowe

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pon, 21 Maj 2012, 15:37:11 CEST

jeśli Stanisławie uważasz że powodem niewspółpracowania jest za duży
rozmiar pliku na naszej stronie, to dla mnie świetna wiadomość - skoro
nie widzisz większych problemów :)

Nikt nie jest doskonały, i wydaje mi się, że chcąc się otwierać na nowe
środowiska powinniście o tym pamiętać.

i właśnie po to chcemy dodawać dane do Wikipedii, bo na 100% przetrwa
dłużej niż nasz projekt (któremu życzę 100 lat). tylko chciałbym
współpracując uniknąć sytuacji w której albo my dodajemy kiepskie
treści, albo wy niepotrzebnie usuwacie dobre zasoby, bo coś się wam nie
podoba.

Jednocześnie dziękuję za tę uwagę, naprawimy sprawę - to zapewne wina
Wordpressa, ktory nie informuje redaktorow ze skalowanie nie zmniejsza
rozmiaru pliku (co powinno byc funkcja interfejsu).

Alek