[Zabytki-l] Udział Centrum Cyfrowego w tegorocznej edycji WLZ

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 20 Maj 2012, 23:40:57 CEST

> Inna sprawa - że zeszłoroczni uczestnicy Wiki Lubi Zabytki - nie
> zostali się dłużej w projektach Wikimedia. Chodzi o tych uczestników,
> którzy wcześniej nie ładowali zdjęć do Commons, czy nie byli
> wikipedystami. Oni prawie wszyscy i tak niestety swoją aktywność w
> projektach Wikimedia zakończyli po konkursie lub po paru (często
> nieudanych) próbach kontynuacji działalności. Były dyskutowane
> przyczyny takiego stanu rzeczy - na razie nie słyszałem, aby ktoś
> wymyślił remedium na to.

Mam bardzo mało czasu teraz na szersze wczytanie się. Jestem w przelocie na sieci, ale może jest więcej takich osób, które po zimie wróciły :)

http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:Contributions/Beata_Zdyb&dir=prev&target=Beata+Zdyb

http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/Beata_Zdyb

Pozdrawiam

Przykuta