[Zabytki-l] Udział Centrum Cyfrowego w tegorocznej edycji WLZ

Hanka Nowicka hanka.nowicka w gmail.com
Sob, 19 Maj 2012, 12:07:42 CEST

Drodzy uczestnicy projektu :)

rozmawiałam z Centrum Cyfrowym o ich pomyśle.

CC, jak mówi, "zainspirowało się konkursem WikiLubi Zabytki".

W pliku znajdziecie dokładne informacje i tok myślenia.

Na końcu przedstawiłam 3 opcje. Wybierzmy. Spróbujmy przeprowadzić tak
dyskusję, żeby zaczynać od stwierdzenia, która opcja jest mi najbliższa: 1,
2 czy 3.

A ponadto: spotkajmy się! 3 czerwca po konferencji w Łodzi. godz. 14.30-15.
Możemy się spotkac tam po obiedzie. Do spotkania zaproszę też dwóch panów z
Open Street Maps, więc to może być owocne spotkanie. Rejestracja na
konferencje jest do jutra:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2012/Lista_uczestnik%C3%B3w

pozdrawiam,

han