[Zabytki-l] Hanka się przedstawia

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 14 Maj 2012, 16:17:33 CEST

W dniu 14 maja 2012 16:03 użytkownik Przykuta <przykuta w o2.pl> napisał:

> Komisji można by to zasugerować. Myślę, że technicznie dałoby się to rozwiązać. Na specjalnej wiki, do której uprawnienia mieliby selektorzy (tak, rok temu selekcję wstępną robiły wcześniej także osoby spoza komisji) oznaczaliby zdjęcia, które załadowano by botami, odhaczają te, które są jakościowo dobre szablonem {{QI}}. Boty mogłyby załadować na taką wiki np. tylko te, które spełniają wymogi formalne co do opisu/rozmiaru.

Prościej by było pewnie użyć jakiś skrypt dedykowany do obsługi
zbiorów zdjęć - do którego by się ładowało miniatury zdjęć z linkiem
do foty na Commons i z odpowiednim tagiem. Np:

http://gallery.menalto.com/

Lokalna wiki do której potencjalnie będzie załadowane ładnych parę
tysięcy zdjęć o dużej rozdzielczości, może zamulić nasz serwer.