[Zabytki-l] Hanka się przedstawia

Powerek38 powerek38 w gazeta.pl
Pon, 14 Maj 2012, 14:30:49 CEST

Też jestem zdania, że priorytetem tegorocznego konkursu powinno być
przede wszystkim uzupełnienie bazy zdjęciowej polskich zabytków na
Commons - aby jak najwięcej obiektów z rejestru miało tam chociaż 2-3
zdjęcia, w dodatku odpowiednio oszablonowane (z numerem w rejestrze
itd.), czyli żeby zmniejszyć liczbę zabytków, których na Commons nie ma
w ogóle albo nie są odpowiednio zidentyfikowane. Zwiększenie liczby
zdjęć ogółem i ich jakości jest oczywiście też bardzo ważne, ale z
perspektywy zwłaszcza potrzeb Wikipedii (zdjęcia do artykułów itd.)
ważniejsza wydaje mi się jednak ta pierwsza kwestia.

Przy okazji, powodzenia dla Hanki! Niełatwo będzie godnie zastąpić
Oddera, ale trzymamy kciuki :)

Powerek38