[Zabytki-l] Hanka się przedstawia

Ewa Caban ewka.caban w gmail.com
Pon, 14 Maj 2012, 13:48:37 CEST

Witam wszystkich,
popieram propozycję Przykuty, aby w tym roku zwrócić większą uwagę
na fotografowanie tych zabytków, które nie mają jeszcze żadnego zdjęcia,
może rzeczywiście ustanowić za nie jakąś nagrodę ekstra.

Przy okazji chciałam jeszcze raz BARDZO podziękować wszystkich
wikipedystom, którzy z wielkim zaangażowaniem pracowali i dalej pracują nad
listami zabytków dla województwa śląskiego :)))))

Pozdrawiam,
Ewa Caban
Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego