[Zabytki-l] Hanka się przedstawia

Hanka Nowicka hanka.nowicka w gmail.com
Nie, 13 Maj 2012, 23:00:35 CEST

Witam serdecznie,
tu Hanka - zapowiadana już koordynatorka "WlubiZ".

Kilka słów o mnie:
z urodzenia jestem warszawianką,
z wykształcenia historykiem (magisterkę pisałam o roli fotografii),
z doświadczenia zawodowego dziennikarką i koordynatorką projektów,
a z zamiłowania przewodniczką górską po Beskidach Wschodnich.

Jest mi bardzo miło dołączyć do Waszego zespołu! Właśnie czytam archiwum
tej listy dyskusyjnej i jestem pod wrażeniem sprawności i zaangażowania
Waszej ekipy.

Dołączam do Was jako osoba, która będzie rozmawiać z Centrum Cyfrowym,
NID-em i innymi potencjalnymi partnerami projektu. Chcę też znaleźć jak
najwięcej lokalnych partnerów do promowania konkursu. Naszym celem w tym
roku jest dwukrotnie wyższa liczba załadowanych na WikiCommons fotografii
zabytków. Główne zadanie zatem to intensywna promocja projektu. To
pozostaje na mojej głowie.

Zanim jednak rozpocznie się konkurs (1-30 września), na Wiki
stronach trzeba będzie zrobić porządki. Bardzo liczę tutaj na Waszą pomoc,
szanowni doświadczeni w bojach!

Czeka nas też dyskusja o tym, co będzie źródłem informacji o zabytkach
(numery, wymagane przy załadowaniu zdjęć) dla uczestników konkursu -
niewikipedystów. Jestem ciekawa, jak się na to zapatrujecie. Jako osoba w
Wikipedii świeża, o spojrzeniu potencjalnego uczestnika, mam nadzieję dodać
nową wartość - inny punkt widzenia.

Ale nie uprzedzajmy faktów. Najpierw porozmawiam z Centrum Cyfrowym i
doczytam listę dyskusyjną do końca. Pasjonująca lektura na dobranoc! :)

Jeśli ktoś z Was ma pomysł na ulepszenie konkursu lub procesu jego
przygotowania i chce się nim ze mną podzielić, proszę, niech śmiało do mnie
pisze: hanka.nowicka w gmail.com.

Pozdrawiam ciepło,
Hanka

--