[Zabytki-l] Wykazy: update

Paweł Zań zanpawel w o2.pl
Wto, 26 Cze 2012, 12:32:46 CEST

Dzień Dobry

Przykuta, wielkie dzięki za robotę i informację.
Dobrze się złożyło. Rozmawiałem właśnie w weekend z Polimerkiem, że warto by uporządkować te wykazy.

Warto by w jakiś sposób, oznaczyć "stare" wykazy.

Przykład:
Jeżeli ktoś trafi tutaj:
http://tinyurl.com/79f7v2n
Pusty wykaz, brak współrzędnych i zdjęć, jednocześnie brak jakiejkolwiek informacji że istnieje nowy wykaz, praktycznie gotowy:
http://tinyurl.com/6lv23jc

Na stronie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Wiki_Lubi_Zabytki/wykazy
Jest informacja:
"Uwaga
    Poniższe wykazy są często niekompletne, jeśli nie znajdziesz na nich zabytku, sprawdź też wykaz: Wikiprojekt:Wiki Lubi Zabytki/wykazy/indeks."

Brak już takiej informacji na wykazach do których prowadzi ten link. Że są to wcześniejsze, niekompletne wykazy. Teraz większość osób aktualizuje te nowe, do których podałeś linki?
Nie wiem jak dla innych, ale u mnie powoduje to mały chaos. Czasami gubię się, w którym wykazie jestem. Nie dało by się tego jakoś oznaczyć za pomocą bota?

Pozdrawiam
Paweł Zań